Er du klar til at blive en del af en virksomhed med fart på? Efter fusionen mellem Stiholt Erhvervsbiler og Bache A/S fortsætter vores kontor i Padborg som samlepunkt for administrationen af de seks afdelinger. Derfor søger vi ekstra hænder til økonomi og administration.
Bache A/S er autoriseret IVECO-forhandler og en del af Stiholt-Gruppen, som beskæftiger sig med salg og servicering af erhvervskøretøjer. Stiholt-Gruppen har 16 afdelinger i Danmark og 350 ansatte, herunder 50 lærlinge og elever, hvilket sikrer en stærk pipeline af fremtidige medarbejdere. Hos Stiholt arbejder vi ud fra værdierne ”Tillid, Kvalitet og Viden” og stræber efter altid at levere de bedste løsninger til vores kunder.
Om stillingen
Som kontorassistent bliver du en vigtig del af økonomiteamet og bidrager til den daglige drift og vores fælles succes. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor vi samarbejder på tværs og prioriterer både effektivitet og kundetilfredshed. Dine opgaver vil omfatte daglig bogføring, kreditor- og debitorstyring samt andre administrative opgaver, som støtter økonomiafdelingens funktioner.
Dine arbejdsopgaver vil primært omfatte:
- Daglig bogføring af banktransaktioner
- Debitorbogholderi og opfølgning
- Afstemning af kreditorer
- Telefonbetjening og kundehenvendelser
- Bestilling af kontorartikler og andre administrative opgaver
- Ad hoc-opgaver, som bidrager til en effektiv drift i økonomiafdelingen
Om dig
Vi søger en person, som:
- Trives i en hverdag med højt tempo og fokus på samarbejde
- Er struktureret og har sans for detaljer
- Har interesse for økonomi og bogholderi
- Er imødekommende og serviceminded
Det er ikke afgørende, om du er nyuddannet eller erfaren – det vigtigste er, at du har lyst til at blive en del af et team, hvor der altid er noget at tage fat på!
Vi tilbyder
Du bliver en del af en arbejdsplads med fokus på godt samarbejde, humor og ærlighed. Vi sørger for en grundig oplæring, så du hurtigt føler dig hjemme i teamet og kan bidrage til vores fælles mål.
Ansøgning
Lyder stillingen som noget for dig? Send din ansøgning og dit CV til Grethe Harmuth på grha@bache.as, og mærk emnet med "Kontorassistent Padborg". Ansøgningsfristen er 21. november – men vi holder samtaler løbende og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BACHE A/S, Odinsvej, 6330 Padborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145544