BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til at styrke vores kontor i Padborg, søger vi en dygtig Accounting Manager. Har du en bred erfaring med bogholderi, månedsafstemninger samt finansielle analyser og rapportering? Har du et drive for nærværende ledelse, hvor du har ansvar for at motivere, sætte retning og have det store overblik? Så er det måske dig, vi søger! Vi tilbyder
I denne stilling får du ansvar for et team, som består af 12 kompetente bogholdere, elever og studentermedhjælpere. Udover, at du har ansvar for den daglige drift af bogholderiet, får du ligeledes ansvar for vores finansielle rapportering og analyser. Du bliver en del af den udvidede ledergruppe i Fleggaard Leasing, hvor du får sparring med ledelseskollegaer og god mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
Leasingbranchen er kontinuerligt under forandring, hvilket betyder, at hverdagen altid er spændende og alsidig. Derudover tilbyder vi forskellige gode personaleordninger. Vi arrangerer løbende sociale arrangementer, og vi har mange forskellige personalerabatter på tværs af Fleggaard koncernen.
Om os – og afdelingen
Fleggaard Leasing har de sidste år været på en større vækstrejse bl.a. gennem opkøb af flere selskaber, så vi i dag er 130 medarbejdere. Fra adressen i Padborg fører vi bogholderi for alle vores selskaber i Fleggaard Leasing gruppen. I vores team er der en god dynamik, et godt samspil og en høj grad af faglig stolthed. Teamet er inddelt i mindre grupper, som er specialiseret i opgaver inden for fx debitor, kreditor og månedsafslutning. Vi har en flad organisation, hvor dialogen er tæt og konstruktiv. Derudover er her plads til et godt grin - også når det går stærkt.
Om jobbet
Din primære opgave i denne stilling er ledelse af medarbejderne i teamet samt finansiel controlling opgaver. Du har ansvar for at prioritere opgaver og lave ressourceplanlægning, så deadlines overholdes. Derudover skal du proaktivt og med fokus på fremtiden sikre, at afdelingen og medarbejderne udvikles, f.eks. gennem kompetenceudvikling og digitalisering og optimering af processer. Med reference til vores Finance Manager, er du med til at sætte retningen for hvordan vi kommer til at rapportere i fremtiden, det bliver altså en hverdag, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg.
Dine ansvarsområder er:
- Ledelse af bogholderiets 12 medarbejdere
- Den daglige drift herunder ressourceplanlægning og opgaveprioritering
- Månedsregnskab
- Koncernrapportering
- Årsafslutning samt revision
- Generelle analyse opgaver af rentabilitet
- At bidrage til implementeringen af nyt ERP i forhold til bogholderiet
Du kommer fra en stilling som revisor, bogholderileder, regnskabschef eller finansiel controller. Du har en bred erfaring med regnskab, controlling, finansielle analyser, optimering af processer og arbejdsgange. Du har erfaring med ledelse, alternativt som faglig koordinator. Dine Excel kompetencer er på et højt niveau, samt du er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer.
Som person ser du dig selv, som en nærværende leder, som går forrest med et positivt mindset og sætter retning for dine medarbejdere. Du er tillidsvækkende, proaktiv og formår at have mange bolde i luften. Du har gode kommunikative- samt samarbejdsevner. Du tænker fremadrettet, lytter til input og har tillid til dine medarbejdere.
Spørgsmål
Hvis du har uddybende spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Finance Manager Kenneth Knudsen på tlf.: +45 7213 2035 eller kkn@fleggaard.dk
Ansøgning
Vi indkalder løbende til samtale, og opfordrer dig derfor til at søge snarest muligt. Opstart er snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Fleggaard Leasing, Industrivej , 6330 Padborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985959