BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at have mange bolde i luften? Synes du samtidig, det er spændende at gribe boldene, få tingene struktureret og servicere kunder? Hvis ja, så har vi måske jobbet til dig.
StillingenSom Økonomiassistent hos Sønderjyllands Revision er det dit ansvar at servicere flere af vores erhvervskunder med opgaver indenfor:
- Bogføring for selvstændige erhvervsdrivende og selskaber, herunder afstemninger til månedsluk og årsafslutning
- Lønadministration
- Momsindberetninger
- Økonomirapportering
- Ad-hoc indberetninger og refusioner
Du bliver med andre ord en del af teamet af erhvervsservicemedarbejdere, som varetager forskelligartede bogholderiopgaver for kunderne.
Om digFor at være succesfuld i jobbet, er det vigtigt, at du:
- Er uddannet i regnskab / økonomi og gerne med flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent. Har du opnået erfaringen hos en revisions- eller bogholderivirksomhed, er det en fordel.
- Er vant til at have det fulde ansvar for bogføringsopgaverne, kan afslutte et regnskab og gøre klar til revision.
- Har flair for og mod på at lære nye systemer, og du arbejder ubesværet i forskellige økonomi- og lønsystemer, f.eks. e-conomic og Dataløn.
- Formår at planlægge og strukturere dine opgaver med bevidstheden om, at prioriteringen af rækkefølgen lynhurtigt kan ændre sig.
- Er bevidst om at yde en god og kompetent kundeservice, og lægger en ære i at have styr på detaljerne.
- Har et proaktivt mindset og er en stærk teamplayer i samarbejdet mellem bogholdere og revisorer.
Vores kunder er forskellige, og din vigtigste opgave er at opfylde de enkelte kunders behov og ønsker. En del af vores kunder er tysktalende, det vil derfor være en fordel, hvis du også taler / skriver tysk.
Din personlige profil
Du besidder et stort drive, er selvstændig og kan naturligt bevare roen og overblikket i en til tider hektisk hverdag. Du er en problemknuser, når det brænder på og med din gode situationsfornemmelse, formår du at holde fokus på detaljer, samtidig med at du ved, hvor vigtigt det er at overholde deadlines.
Du tilbydesEn spændende stilling, hvor du hver dag sammen med gode kolleger er med til at gøre en forskel. I dine attraktive ansættelsesvilkår får du en lang række medarbejdergoder lige fra massageordning og en ugentlig frokost til kurser og efteruddannelse.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og organisationsstrukturen flad. Der er en stærk holdånd, og vi snakker godt med hinanden - både når vi er sammen til vores mange personalearrangementer, og når vi løser hverdagens opgaver. Vi er 90 professionelle og engagerede kolleger fordelt på vores tre kontorer i Aabenraa, Padborg og Sønderborg. Vi er mere end klar til at tage imod dig.
Læs mere om Sønderjyllands Revision på www.sr.dk
AnsøgningVil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Chef, Tanja Thuesen, tlf. 73 33 12 71, e-mail tth@sr.dk
Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.
Tiltrædelse ønskes hurtigst mulig, men vi venter gerne på den rette.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderjyllands Revision, Nørreport, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980095