BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Klar til at gribe boldene som vores nye Økonomiassistent?
Brænder du for at arbejde med regnskaber, lønadministration og økonomirapportering? Har du en passion for struktur og kundeservice? Hos Sønderjyllands Revision får du muligheden for at være en central del af vores dygtige team, der gør en dyd ud af at gøre livet lettere for vores kunder. Vi har travlt, så vi søger flere engagerede kolleger til vores kontor i både Padborg og Sønderborg.
StillingenSom Økonomiassistent hos Sønderjyllands Revision vil du få ansvaret for at servicere vores erhvervskunder med en bred vifte af opgaver inden for:
- Bogføring for selvstændige erhvervsdrivende og selskaber, herunder afstemninger til månedsluk og årsafslutning
- Lønadministration
- Momsindberetninger
- Økonomirapportering
- Ad-hoc indberetninger og refusioner
Du vil få opgaver for flere forskellige kunder, hvoraf nogle opgaver løses på kontoret og andre opgaver løses hos kunderne.
Hvad kommer du med?Vi leder efter en erfaren kollega med stærke regnskabsmæssige kompetencer og flair for at håndtere forskellige økonomisystemer. Da hverdagen er rettet mod vores kunder, er det vigtigt at du trives i en kundeorienteret hverdag og har erfaring med at være sparringspartner. Dit servicegen er stort, og du motiveres af at tage ansvar og ejerskab for dine opgaver. Vi søger en person med gode problemløsningskompetencer, en rolig og struktureret tilgang til arbejdet og en evne til at bevare fokus på detaljerne, selv under pres. Et stærkt teamplayer med godt humør og lyst til at lære vil passe perfekt ind i vores miljø.
For at være succesfuld i jobbet, er det vigtigt, at du:
- Er uddannet i regnskab / økonomi og gerne med flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent. Har du opnået erfaringen hos en revisions- eller bogholderivirksomhed, er det en fordel.
- Er vant til at have det fulde ansvar for bogføringsopgaverne, kan afslutte et regnskab og gøre klar til revision.
- Har flair for og mod på at lære nye systemer, og du arbejder ubesværet i forskellige økonomi- og lønsystemer, f.eks. e-conomic og Dataløn.
- Formår at planlægge og strukturere dine opgaver med bevidstheden om, at prioriteringen af rækkefølgen lynhurtigt kan ændre sig.
- Er bevidst om at yde en god og kompetent kundeservice, og lægger en ære i at have styr på detaljerne.
- Har et proaktivt mindset og er en stærk teamplayer i samarbejdet mellem bogholdere og revisorer.
En spændende stilling, hvor du hver dag sammen med gode kolleger er med til at gøre en forskel. I dine attraktive ansættelsesvilkår får du en lang række medarbejdergoder lige fra massageordning og en ugentlig frokost til kurser og efteruddannelse.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og organisationsstrukturen flad. Der er en stærk holdånd, og vi snakker godt med hinanden - både når vi er sammen til vores mange personalearrangementer, og når vi løser hverdagens opgaver. Vi er 90 professionelle og engagerede kolleger fordelt på vores tre kontorer i Aabenraa, Padborg og Sønderborg. Vi er mere end klar til at tage imod dig.
Læs mere om Sønderjyllands Revision på www.sr.dk
AnsøgningVil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Chef, Tanja Thuesen, tlf. 73 33 12 71, e-mail tth@sr.dk. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.
Tiltrædelse ønskes hurtigst mulig, men vi venter gerne på den rette.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderjyllands Revision, Nørreport, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067403