BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en administrativ medarbejder, som vil få ansvaret for den daglige afvikling af transportpapirerne.
Du vil være en del af vores transportteam, hvor du har kontakten med vores disponenter samt vores chauffører i forbindelse med dit arbejde.
Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 9 - 17.
Opstart hurtigst muligt.
Løn efter kvalifikationer.
Hvis du kan se dig selv i ovenstående stilling, så send din ansøgning og CV til:
personale@erik-petersen.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ERIK PETERSEN A/S, Hermesvej, 6330 Padborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059653