Administrativ medarbejder til transportafvikling søges - Opstart hurtigst muligt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ medarbejder, som vil få ansvaret for den daglige afvikling af transportpapirerne.

Du vil være en del af vores transportteam, hvor du har kontakten med vores disponenter samt vores chauffører i forbindelse med dit arbejde.

Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 9 - 17.

Opstart hurtigst muligt.

Løn efter kvalifikationer.

Hvis du kan se dig selv i ovenstående stilling, så send din ansøgning og CV til:

personale@erik-petersen.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ERIK PETERSEN A/S, Hermesvej, 6330 Padborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059653

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet